
Tänään päiväreissu Lago del Turanolle. Fransiskaaniluostari tai pari vilahti jyrkänteillä, aika kaukana järven ympäri kiemurtavan tien yläpuolella.
Paluumatkalla käytiin Eeron kanssa hakemassa villin mantelin kukkiva oksa öljypuutarhan laidalta. Kotona pantiin se mummin maljakkoon. Huomenna alkaa päiväkoti.
3 kommenttia:
Kiitokset blogista: ei voisi maanantaiaamu paremmin alkaa! Kyllähän ihan selvästi kv-suunnittelijan pitää käyttää työaikaansa tällaisen blogin seuraamiseen:)
Eilen kävelin Vallilan puiston vieressä olevan pulkkamäen ohi, siellä oli laumoittain lapsia laskemassa mäkeä (lauantain ja sunnuntain välisenä yönä tuli lunta) ja mietin jo hetken, että olettekohan siellä, kunnes tajusin, että ettepä varmaan;)
Iloista viikkoa teille kaikille!
Kaisa
p.s. Johanna, kiitos mailista, kutsu on tulossa parin viikon kuluessa.
Hei!
Ilmeisesti edellinen viestini hävisi bittiavaruuteen, mutta tässä uusinta.
Eli ensinnäkin mainiota, että olette perustaneet tämän blogin. Tuntuu tosiaan että voimme seurata elämäänne lähempää kuin täältä kylmästä ja kaukaa.
Olette olleet mielessämme niinä harvoina iltoina kun puistoon ollaan raahauduttu, koska säistähän ei tänä talvena viitsi edes puhua, mutta aika vähän ollaan mekään puistoiltu. Koko perhe on sairastanut vuorotellen ja samaan aikaan joulu-helmikuun, mutta nyt olemme päättäneet, että saa riittää;)
Eliaskin aloitti tammikuussa päiväkodin 2-3 krt./vko vaihtelevalla menestyksellä. Nyt kuitenkin elättelemme toiveita paremmasta jatkosta, koska pyrimme säännöllisempään viikkorytmiin ja lisäsimme hoitopäivien määrän kolmeen.
Voikaa hyvin ja nauttikaa hyvästä ruoasta, kulttuurista ja ihmismäisestä ilmastosta.
Kirjoitellaan!
Kata, Mikko , Elias(joka puheen alettua ei ole koskaan enää hiljaa) ja Siiri (joka tekee kaiken isoveljen perässä ja nauraa paljon)
Hei,
kiitos kommenteista, Kaisa ja Kata!
Kaisa: kiitos jo etukäteen, odotamme innolla kutsua ja tulevaa vuoden ykkösseurapiiritapahtumaa :-). Hyviä ja stressittömiä järjestelyjä teille! Niin ja eikö tän blogin seuraamisen voisi ihan kirjata sun työnkuvaan?
Kata: kiva kuulla teistä! Kovasti tsemppiä teillekin päiväkotisopeutumiseen, lohdullista kuulla, että teilläkään se ei ole ollut ihan yksinkertaista... Oletteko muuten jatkaneet jumpassa käymistä? Me ollaan kovasti kaivattu sitä. Voikaa oikein hyvin, kovasti terkkuja Eliakselle ja Siirille (ja Mikolle tietysti myös!).
Lähetä kommentti