Täysi tukemme tanskalaisille (Öresundin symboliikkakin on muuten aika läpinäkyvää), mutta tämä menee kyllä liian pitkälle.

Sitten kuulumisia. Sunnuntaina rajuilma kaatoi sypressin aivan Palatinuksen juurelta. Raekuuro ajoi meidät Eeron, Johannan ja Fammun kanssa öljypuuryhmän alle.
Eilen käytiin naapurissa metsästämässä pääsiäismunia. Lastenkutsujen jälkeen ajoimme vielä iltapäiväretkelle Tivoliin. Villa d'Esten puutarhassa syötiin eväät.


Johannan raportista Gran Sasson retkeltä jäi puuttumaan pari olennaista asiaa. Niistä toinen oli nuori maakotka Amatricen ja L'Aquilan välillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti