Eero sairastaa taas. Kävimme eilen korvalääkärissä näyttämässä Eeron korvaa, joka oli vuotanut märkää pari päivää. Kivuttomasti kylläkin - Eerollahan on putket korvissa, joten korvatulehdukset eivät onneksi satu. Ongelmana on kuitenkin se, että tulehdus saattaa tukkia putken. Lääkäri totesikin korvan olevan märkää täynnä ja määräsi pikkuiselle neljää (!) eri lääkettä, joista yksi antibiootti. Tulkattuani tänä aamuna aikani ohjeita ja käytyäni vielä apteekissa kysymässä neuvoa sain käyttöohjeista vihdoin selvää ja aloitimme kahdella lääkkeellä. Ei mennyt kuin puoli tuntia kun lapsella alkoi järkyttävät vatsakivut; nyt on viimeiset 8 tuntia vuorotellen nukkunut ja itkenyt mahaansa. Antibiootin vaikutusta? Nyt toivottasti vähitellen helpottaa kun hymykin irtosi jo. "Äiti, mullon vielä pieni masupipi."
Suomi-koulu jäi tänään väliin, ja ihana vieraamme Siri Suomesta on saanut seikkailla Roomassa yksinään. Aurinko on paistanut kolme päivää.
lauantai 15. maaliskuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Pikaista paranemista Eero! Jenny ja Tomas ovat olleet tänään ekaa kertaa elämässään virpomassa. Jenny oli pääsiäisnoita ja Tomas pupu. Isoäidit ja serkut käytiin virpomassa ja nyt on saaliina iso kasa erikokoisia pääsiäismunia.
Märkää lunta on satanut pari päivää ja vähän sitä on maassakin... Saisi jo kevät tulla!
Terveisin Tuula
Lähetä kommentti