Tässä kuva pääsiäismunien etsinnästä. Tuttumme olivat järjestäneet Kanadan edustuston puutarhaan pääsiäsmunienpiilotusleikin lapsille. Isoimmat lapset keräsivät pikkuisia munia ruohikosta litroittain; pikku Eerokin noukki niitä pussiinsa ihan riittämiin omiksi (ja vähän äidinkin) eväiksi.

Villa d'Este on lumoavan kaunis paikka. 1500-luvulta oleva terassipuutarha korkealla vuorenrinteellä, täynnään suihkulähteitä:




Ps. Pahat kielet mainitsivat minun unohtaneen kertoa jotain Gran Sasson retkeltä. Todettakoon, että erä henkilö unohti kassinsa lounaspaikkaan, ja eräs toinen henkilö vietti seuraavana päivänä viisi tuntia autossa hakiessaan kassin takaisin. Lakonisesti kuitenkin huomautan, että siinä, että mainittu henkilö hukkaa tavaroitaan, ei ole kerrassaan mitään uutisarvoa.
1 kommentti:
:)
Lähetä kommentti