keskiviikko 19. maaliskuuta 2008

Anti-antibioottiviesti

Kirjoitusajan uupuessa pari kuvaa ja väliaikatieto, että lapsi on selvinnyt antibioottimahataudista ja tapaa huomenna uuden korvalääkärin. Huominen lääkäri on hollantilainen ja koska Hollannissa käytetään vähiten antibiootteja Euroopassa (eniten niitä käytetään Ranskassa ja Italiassa, Suomikin on listalla kuudentena!), uskallan olla toiveikas antibiootittomuuden suhteen. Korvan suhteen en sen sijaan ole yhtä toiveikas; jos se on tukossa, saattaa edessä olla uusi putkitus.

Alla olevissa kuvissa seikkailevat Eeron lisäksi Siri ja Miina ja Manu. Siri on se, joka osaa leipoa (mm. ihania suklaakeksejä!) ja joka lensi eilen illalla takaisin Suomeen. Miina ja Manu taas juuri muuttivat tänne Suomesta mummin lähettäminä; kuriirina toimi Jussi. Mummeille ja fammuille vielä suuri kiitos tuliaisista! Nam.



1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Niin kerrassaan valloittavia kuvia. Kolme kuvaa kertovat enemmän kuin tuhat sanaa: Siri näemmä osaa muutakin kuin leipoa. Ja Eerohan on suorastaan mestarileipuri. Rauman herra faari lähettää erityisesti Rooman herra Eerolle paljon terveisiä.