Eilen pääsimme Johannan kanssa ulos illalliselle hollantilaisten tuttavien kanssa. Mitä luksusta!
Iltapäivällä istuin vielä töissä, kun Johanna soitti Eeron taas kuumeilevan. Lääkärin kehotuksesta hain uuden antibioottikuurin Piazza Hungarian apteekista.
Kun tulin kotiin, punaposkinen poika katsoi olohuoneen sohvalla elämänsä ensimmäistä lastenelokuvaa.


Luulenpa, että Maisan loiskahdus oli melkoinen elämys.
2 kommenttia:
Heippa!
Fammu saapui turvallisesti Suomeen, vävy oli vastassa lentokentällä ja kärräsi matkalaisen Käpylään. Akseli on onnellinen kun saa pitkästä aikaa köllötellä Fammun sylissä! Joskos teilläkin olisi nyt pieni tauko Jussin sukulaisten vierailuissa, kiitos kaikkien nurkissa luuhaajien puolesta ja Johannalle pisteet usean viikon urheudesta:)
Kiva kun taas päivititte blogia! Fammu välitti myös kuulumisianne, ilmeisesti päiväkodissakin on alkanut hiljalleen sujua, hienoa! Vaikka elämä siellä alkaakin olla vissiin uomissaan, tulkaa kumminkin pian Suomeen, meillä on kova ikävä.
Tänne kuuluu hyvää, viikolla tuli kunnolla lunta ja aurinko on paistanut monena päivänä, tosin nyt on pilvistä. Akseli treenaa konttaus- ja karhukävelyasentoa, syö hyvällä halulla hedelmäsoseita ja puuroa ja vähemmän hyvällä halulla vihanneksia. Ulkoilu ja ohikulkijoiden tarkkailu on pop ja ajattelimmekin vihdoin poistaa kantokopasta kovan pohjan, jotta Akseli pääsee vaunuissa istuma-asentoon.
Faari taistelee parhaillaan Mikkelissä kultamitalista ja tulee vissiin fiksusti Helsingin kautta matkalla Raumalle - taitaa olla Fammua jo kova ikävä...
Mukavaa sunnuntaita via Limalle, voikaa hyvin!
t. Jenni & pojat & Fammu
P.S.Jenni kiittää ihanasta koppakuoriaiskortista ja kauniista valokuvakirjasta, on se vaan hienoa täyttää 32!
Hei,
kiitos kivoista kuulumisista teille! Kuten huomaatte, elossa ollaan edelleen kyläilyjen jäljiltä; toivottavasti myös vanha ja raihnainen fammu! (Aijai, ei saa lyödä, fammu!) Tänne saa aina tulla takaisin. (Intertekstuaalinen viittaus lapseeeni, joka saattaa aina isän tai äidin hissille kun jompi kumpi lähtee kotoa ja toteaa: "muista äiti/isä, että mä tulen aina takaisin!")
Voikaa oikein hyvin kaikki!
Lähetä kommentti