
Eeron ensimmäinen päivä päiväkodissa kesti puolitoista tuntia, yhdessä äidin kanssa. Ei se kai ihan putkeen mennyt, mutta siitä ehkä enemmän joskus toiste. Katan ja Mikon kommentti tuntuu jotenkin tosi läheiseltä.
Sitä ei ymmärrä, ennen kuin se sattuu omalle kohdalle: ne todella lentävät pois pesästä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti