skip to main
|
skip to sidebar
In bocca al lupo
Pienen perheen elämää Roomassa
keskiviikko 12. maaliskuuta 2008
Kuvia
Tässä vähän jälkikäteen kuvakertomus ajalta 6.-10.3. (Osista kuvista kiitos myös Arnkilleille!)
Vieraita tullut
Läheisessä Villa Adan puistossa
Etruskimuseossa
Veturikuski
Kattojen yllä
Eero auttaa espanjalaisissa portaissa
Mahataudissa
Tyylipisteet
Junarata
Nukkumassa
- Buona notte!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Blogiarkisto
►
2011
(16)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(3)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(3)
►
2010
(48)
►
joulukuuta
(3)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
heinäkuuta
(2)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(6)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(4)
►
2009
(43)
►
joulukuuta
(4)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(8)
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(4)
▼
2008
(61)
►
joulukuuta
(8)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(5)
►
syyskuuta
(7)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(6)
▼
maaliskuuta
(12)
Kesäkuulumisia
Uusia juttuja
Lisää...
Myrskylän Myrsky
Buona pasqua!
Anti-antibioottiviesti
Pieni potilas
Kuvia
Sadetta ja vieraita Suomesta
Maahanmuuttaja ja koululainen
Lapsuuden loppu
Gran Turismo
►
helmikuuta
(4)
Kirjoittajat
Johanna
Jussi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti