Takaisin sateisessa Roomassa. Vuorilla oli kivaa. Mieli teki jäädä sinne ylös, lumen ja auringon keskelle. Kuvia ja kertomusta luvassa lähipäivinä.
Myös blogikilpailun voittajan arvonta siirtyy huomiseen, koska onnetar eli pienin meistä on jo nukkumassa.
Buona notte tutti!
sunnuntai 1. maaliskuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti