Mä tykkään olla mun päiväkodissa. Mä tykkään leikkiä Rubenin kanssa ja leikkiä taloa ja kotia ja vauvoja ja lohikäärmeitä ja piirtää kirjaimia ja heittää vanhat paperit roskiin ja lähteä ulos ja mennä kotiin. Kotona mä tykkään leikkiä äidin kanssa, heitellä vanhoja papereita ja hammasharjoja roskikseen. Mä tykkään myös leikkiä isin kanssa eläinten päiväkotia. Tänään me pelattiin kiekkoa eteisessä. Meillä oli kivaa.
Isona musta tulee palomies ja mä käytän paloautoa. Niissä on tikapuut. Tikapuilla voi pelastaa kaikkia ihmisiä ikkunalaudalta ulkoa. Tikkaat ovat hyviä pelastukseen. Sitten musta tulee kirveenhakkaaja. Musta tulee myös kissojen isi. Sen pituinen se.
3 kommenttia:
Ihana tarinankertoja Eero!Tarinoitasi lukiessa ikävä sen kun yltyy. Onneksi näemme Sinut sekä äitisi ja isäsi ihan pian. Sitten tanssitaan häissä, tehdään lattiaremonttia ja mennään metsään seikkailemaan ja katsomaan keitäs siellä oikein asuu!
Rakkain terveisin fammu ja faari
Hei Olen pettynyt. Eerosta ei siis tulekkaan jääkoneen hoitajaa. Miten nyt käy jääkarhujen? Taidetaan tanssia häitä oikein porukalla ensiviikon vaihteessa.Nähdään. terv. Unajan täti
Moi!
Laitan viestin tätä kautta, koska mulla ei ole ajantasaista sähköpostiosoitettanne.
Eli me olemme koko perhe (ja kolme muuta perhettä) tulossa Italiaan 19.6-28.6.
Tukikohtamme on Toscanassa, Stian kylässä. Lennnämme Milanoon ja siitä jatketasan autolla tai junalla. Yritimme saada lentooja Roomaan, muuta kallita olivat. Harmi;(
Mutta tiedoksi, jos olette tuohon aikaan paikalla. Tuskin olemme Roomaan tulossa, mutta jos te liikutte itse jonnekkin päin...
Mukavaa loppukevättä ja voikaa hyvin.
T. Kata & co
Lähetä kommentti