Ohessa maanantai-illan tuokiokuvia:
Lapsi piirtää jalkoihinsa ja vähän paperillekin. Teoksessa tuhatjalkainen, aurinko ja lohikäärme.

Alfauros heiluu sählymailansa kanssa.

Kodin hengetär neuloo.

Illalliseksi luvassa vihreitä papuja ja kanaa. Ja pienimmälle myös Terracinan mansikoita, jotka eivät kyllä vedä suomalaisille, mutta suomalaisia ei saakaan huhtikuussa. Kevät tekee tuloaan.
Mukavaa viikkoa kaikille!
2 kommenttia:
Hei te ihanat!
Arki-iltaa Suomessakin, Suomi-Tshekki pelin kera. Kivoja kuvia, kaikki keskittyvät tekemiseen. Jussi ehkä vähän poseeraa:)
Ollaan menossa vappuna isolla porukalla Ullikselle ja mulla on maailman suloisimmat kukkakuvioiset retkiastiat. Ostin ne joskus Tanskasta. Johki tykkäisi varmasti.
Iloista vappua!
Kaarina
Kiitos Kaarina kommentista (ja ihanasta pupukortista samaten!). Ullista ajattelin kyllä eilen haikeana; vappu ei ole missään samanlainen kansallisjuhla kuin Suomessa. En usko, että millään muulla kansalla on edes erityisiä vappuruokia. Simaa ja munkkeja tehtiin kyllä täälläkin, mutta Ullis on aina Ullis. Varsinkin jos sinne pääsee aikaisin aamulla kuulemaan YL:n laulua. - Toivottavasti teillä oli erityisen mukavaa eilen!!
Lähetä kommentti