skip to main
|
skip to sidebar
In bocca al lupo
Pienen perheen elämää Roomassa
lauantai 2. toukokuuta 2009
Sairastelua
Nettiyhteytemme alkoi vihdoin pari päivää sitten taas toimia. Tässä myöhäisiä pieniä päivityksiä viime ajoilta.
Pienin sairasti viime viikonloppuna. Nukkui päiväunet parvekkeella. Parani onneksi pian.
Gekkokin vieraili. Ja viiniköynnöksemme on tehnyt 2 cm pitkän vauvaviinitertun. Siinä kai ne tärkeimmät.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Blogiarkisto
►
2011
(16)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(3)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(3)
►
2010
(48)
►
joulukuuta
(3)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
heinäkuuta
(2)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(6)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(4)
▼
2009
(43)
►
joulukuuta
(4)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
kesäkuuta
(1)
▼
toukokuuta
(5)
Vesillä
Hellettä ja liikuntaa
Piristyminen
Vappusurkeus
Sairastelua
►
huhtikuuta
(1)
►
maaliskuuta
(8)
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(4)
►
2008
(61)
►
joulukuuta
(8)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(5)
►
syyskuuta
(7)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(6)
►
maaliskuuta
(12)
►
helmikuuta
(4)
Kirjoittajat
Johanna
Jussi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti