lauantai 2. toukokuuta 2009

Sairastelua

Nettiyhteytemme alkoi vihdoin pari päivää sitten taas toimia. Tässä myöhäisiä pieniä päivityksiä viime ajoilta.


Pienin sairasti viime viikonloppuna. Nukkui päiväunet parvekkeella. Parani onneksi pian.



Gekkokin vieraili. Ja viiniköynnöksemme on tehnyt 2 cm pitkän vauvaviinitertun. Siinä kai ne tärkeimmät.

Ei kommentteja: