maanantai 2. maaliskuuta 2009

Voittoilmoitus

Ennennäkemättömän kansansuosion saanut blogikilpailumme ratkesi tänään, kun Eero Onnetar nosti kiposta yhden neljästä paperilapusta. Voittaja on... Tuula, Jenny ja Tomas! Onnittelut! Laittakaa mulle osoite sähköpostiini, niin pieni paketti lähtee matkaan. Myös Kaarinalle, Pialla ja F:ille kiitokset kommenteista! Niitä on niin kiva lukea.

Kun on viettänyt iltansa niin hyödyllisesti kuin kooten kaksi tuntia valtavan suurta muistitaulua täyteen postikortteja ja valokuvia ja muita muistoja, ei voi muuta kuin todeta, että tänäänkään ei ehdi ladata hiihtolomakuvia koneelle... Mutta taulusta tuli hieno. Otan siitä kuvan tänne joku päivä.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi joko se nyt loppui se kilpailu. Mää olisi halun kyl kuul, onk kummisetä Sisiliast jo lähestyn Jussi? Kyl nekki voi yrittä vaikutta näihi EU asioihi. Ja sit tiätys siit,et mitä italialaise ajattele Suoamest ja suamalaisist.Terveksi vaa Unajast. Tääl o hyvä hiihtokeli. Käyk katteks?

Anonyymi kirjoitti...

Jee, hyvä Eero! Hienosti nostettu lappu :)
Voittouutinen oli piristävä lisä tähän lumimyräkän täyttäneeseen päivään! Kiva kiva kiva!
T: Tuula ja lapset

Jussi kirjoitti...

Onnea voittajille Tuulalle ja muksuille!

Terveisiä myös Unajaan. Sisiliasta ei onneksi ole kuulunut mitään, mutta kesällä yksi kummisetä on kuulemma tulossa kastelemaan meidän kukkia.
Saa nähdä miten käy. Kukkien siis.