Ennennäkemättömän kansansuosion saanut blogikilpailumme ratkesi tänään, kun Eero Onnetar nosti kiposta yhden neljästä paperilapusta. Voittaja on... Tuula, Jenny ja Tomas! Onnittelut! Laittakaa mulle osoite sähköpostiini, niin pieni paketti lähtee matkaan. Myös Kaarinalle, Pialla ja F:ille kiitokset kommenteista! Niitä on niin kiva lukea.
Kun on viettänyt iltansa niin hyödyllisesti kuin kooten kaksi tuntia valtavan suurta muistitaulua täyteen postikortteja ja valokuvia ja muita muistoja, ei voi muuta kuin todeta, että tänäänkään ei ehdi ladata hiihtolomakuvia koneelle... Mutta taulusta tuli hieno. Otan siitä kuvan tänne joku päivä.
maanantai 2. maaliskuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Oi joko se nyt loppui se kilpailu. Mää olisi halun kyl kuul, onk kummisetä Sisiliast jo lähestyn Jussi? Kyl nekki voi yrittä vaikutta näihi EU asioihi. Ja sit tiätys siit,et mitä italialaise ajattele Suoamest ja suamalaisist.Terveksi vaa Unajast. Tääl o hyvä hiihtokeli. Käyk katteks?
Jee, hyvä Eero! Hienosti nostettu lappu :)
Voittouutinen oli piristävä lisä tähän lumimyräkän täyttäneeseen päivään! Kiva kiva kiva!
T: Tuula ja lapset
Onnea voittajille Tuulalle ja muksuille!
Terveisiä myös Unajaan. Sisiliasta ei onneksi ole kuulunut mitään, mutta kesällä yksi kummisetä on kuulemma tulossa kastelemaan meidän kukkia.
Saa nähdä miten käy. Kukkien siis.
Lähetä kommentti