skip to main
|
skip to sidebar
In bocca al lupo
Pienen perheen elämää Roomassa
torstai 19. maaliskuuta 2009
Rannalla
Rantakausi on avattu. Ajoimme viime sunnuntaina n. 120 km Roomasta etelään, Sabaudiaan. Kilometreittäin valkoista hiekkaa ja rauhaa. Ja aurinkoa. Seurana ruotsalainen ystäväperhe. Ihana päivä.
2 kommenttia:
Anonyymi kirjoitti...
I H A N A A !
20. maaliskuuta 2009 klo 16.32
Anonyymi kirjoitti...
(Tuula ja lapset täällä ihasteli...)
20. maaliskuuta 2009 klo 16.33
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Blogiarkisto
►
2011
(16)
►
heinäkuuta
(1)
►
kesäkuuta
(3)
►
toukokuuta
(3)
►
huhtikuuta
(2)
►
maaliskuuta
(2)
►
helmikuuta
(2)
►
tammikuuta
(3)
►
2010
(48)
►
joulukuuta
(3)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
heinäkuuta
(2)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(5)
►
maaliskuuta
(6)
►
helmikuuta
(4)
►
tammikuuta
(4)
▼
2009
(43)
►
joulukuuta
(4)
►
marraskuuta
(4)
►
lokakuuta
(4)
►
syyskuuta
(3)
►
elokuuta
(2)
►
kesäkuuta
(1)
►
toukokuuta
(5)
►
huhtikuuta
(1)
▼
maaliskuuta
(8)
Eeron kuulumisia
Rannalla
5 perustelua sille, miksi Rooman liikenne on penaa...
Ongintaa ja englantia
Hiihtolomakertomus
kiire vs. kiireettömyys
Voittoilmoitus
Väliaikatiedotus
►
helmikuuta
(7)
►
tammikuuta
(4)
►
2008
(61)
►
joulukuuta
(8)
►
marraskuuta
(3)
►
lokakuuta
(5)
►
syyskuuta
(7)
►
heinäkuuta
(3)
►
kesäkuuta
(7)
►
toukokuuta
(6)
►
huhtikuuta
(6)
►
maaliskuuta
(12)
►
helmikuuta
(4)
Kirjoittajat
Johanna
Jussi
2 kommenttia:
I H A N A A !
(Tuula ja lapset täällä ihasteli...)
Lähetä kommentti