torstai 19. maaliskuuta 2009

Rannalla


Rantakausi on avattu. Ajoimme viime sunnuntaina n. 120 km Roomasta etelään, Sabaudiaan. Kilometreittäin valkoista hiekkaa ja rauhaa. Ja aurinkoa. Seurana ruotsalainen ystäväperhe. Ihana päivä.






2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

I H A N A A !

Anonyymi kirjoitti...

(Tuula ja lapset täällä ihasteli...)