Jouluradio.fi ei ole soinut enää pariin päivään. Ei edes Oi jouluyö. Kuusi on varistanut suurimman osan neulasiaan ja täällä on sekaista. Viime päivät on lähinnä leikitty, luettu ja neulottu, kuten kuvista näkyy. (Keskimmäinen kuva on Eeron ottama, toim. huom.)



Huomenna Jussin kanssa kaksin aamujunalla Venetsiaan kahdeksi päiväksi. Aikas ihanaa. Ikiliikkuja jää leikkimään fammun ja faarin kanssa. En usko, että meitä ehditään hiukkaakaan kaivata.
2 kommenttia:
Moi!
Mahtavia kuvia.
Margit kertoi, että Eero oli lukenut Heinäluoman blogia. Parasta!
Akselillakin olisi kova hinku näppiksen ääreen, mutta toistaiseksi hän osaa ainoastaan pistää Muumin pauselle. (Katselemme silloin tällöin muumeja ylen nettisivuilta, A jaksaa tosin yleensä katsoa vain tunnarin.) :]
Moi Antti!
Kommentti, voi miten hauskaa :-). Joo, Eero oli kirjoittanut googleen eero ja päätynyt kaimansa sivuille. Täällä kasvaa pieni demari.
Ja sehän on jo hyvin, jos 1-vuotias jaksaa kuunnella tunnarin!
Lämpöisiä terveisiä teille kaikille Koskelantielle!
ps. Voisiko joku kiltti sieltä hakea kaikki ne otavalaiset Herra Hakkaraiset vähäksi aikaa takavarikkoon... en ymmärrä, miten "mm, mummon muusia" voi saada kerta toisensa jälkeen aikaan käkätyskohtauksen. Ymmärrättekö te siellä Otavassa?
Lähetä kommentti