
Roomassa on nautittu kauniista, aurinkoisesta talvipäivästä. Jos tätä nyt talveksi uskaltaa kutsua. Sitruunat kypsyvät. Talvesta muistutti joulurauhan julistus, jota seurasimme netistä.

Puolilta päivin lähdettiin faarin ja Eeron kanssa liikkeelle. Cola di Rienzon Castronilta ostimme purkin smetanaa. Ei ehkä aivan sama asia kuin hirven hiihto, mutta silti miehisin koitos mihin tänään ylsimme. Kyllä siitä vain hyvän olon saa, kun tulee tehtyä jotakin:

Tässä kuvassa hirvi. Kohta nähdään, miten se pärjäilee chianti classicon kanssa.

Rauhallista joulua kaikille.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti