sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Sunnuntairetki

Aamulla aurinko vilkkui ikkunaluukkujen takaa. Lähdimme pitkästä aikaa autoretkelle. Pohjoiseen, kohti Viterboa (kuulostaa kodikkaasti ruotsalaiselta nimeltä, eikö). Viterbo on vanha etruskiaikainen kaupunki, ja sen lähistöltä löytyi

- amfiteatteri

- kuumavesikylpylä. Altaaseen virtaava vesi on 58-asteista ja vahvasti rikinhajuista, mutta jäähtyy sentään vähän kylmässä ilmassa. Yksi pieni tyyppi nautti aika kovasti. Teki tuttavuutta italiattarien kanssa.



3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi!
Ihanan paljon päivityksiä ja niitä kuvia jaksatte tänne blogiin laittaa ;)
Itse hytisemme perinteisessä joulukuun säässä ja yritämme keksiä mukavaa sisätekemistä kun ulkona on niiiin pimeää.
Viikonloppuna leivoimme 4 kaupan piparkakkutaikina paketti yhdessä illassa...saattoi mennä jo liioittelun puolelle.

Mukavaa joulu odotusta sinne.
Linjoilla ollaan.

T: Kata, Mikko, Elias (jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää)ja Siiri (joka harjoittelee yhdyssanoja) (Molemmat edelleen huutavat ja juoksevat paljon)

Anonyymi kirjoitti...

Hei,

mä olen niin teidän blogin fani. Mitäs Johanna, jos kokoaisit bloginne kirjaksi? Mä ainakin ostaisin sen. Ihanaista joulunodotusta teille sinne! Mullakin on koristeita ympäriinsä, pipareita, torttuja, omatekoista riisisuklaata, glögiä jne. Ja tietenkin Rajattomien joululevy.

Halauksin
Kaarina

Johanna kirjoitti...

Hei,
kiitos kommenteista Kata + co ja Kaarina!

Kata, pimeää on täälläkin, ja harvassa ovat puistokäynnit. Täällä ei myöskään pimeällä ole puistoissa ristinsielua, toisin kuin Vallilassa :-). Ja kiva kuulla, että jollain muullakin mielikuvitus laukkaa villisti...

Kaarina, ihanalta kuulostaa sun joulu. Erityisesti omatekoinen riisisuklaa ja joululevy. Onneksi jouluradio.fi kuuluu täälläkin netin kautta. Meidän piparit hupenee kovaa vauhtia. Joulukinkkua täällä ei harrasteta, joten täytyy soveltaa jotain. Jospa löytäisimme villisikaa...

Suuria halauksia myös sinne!