- amfiteatteri

- kuumavesikylpylä. Altaaseen virtaava vesi on 58-asteista ja vahvasti rikinhajuista, mutta jäähtyy sentään vähän kylmässä ilmassa. Yksi pieni tyyppi nautti aika kovasti. Teki tuttavuutta italiattarien kanssa.


Pienen perheen elämää Roomassa



3 kommenttia:
Moi!
Ihanan paljon päivityksiä ja niitä kuvia jaksatte tänne blogiin laittaa ;)
Itse hytisemme perinteisessä joulukuun säässä ja yritämme keksiä mukavaa sisätekemistä kun ulkona on niiiin pimeää.
Viikonloppuna leivoimme 4 kaupan piparkakkutaikina paketti yhdessä illassa...saattoi mennä jo liioittelun puolelle.
Mukavaa joulu odotusta sinne.
Linjoilla ollaan.
T: Kata, Mikko, Elias (jonka jutuissa ei ole päätä eikä häntää)ja Siiri (joka harjoittelee yhdyssanoja) (Molemmat edelleen huutavat ja juoksevat paljon)
Hei,
mä olen niin teidän blogin fani. Mitäs Johanna, jos kokoaisit bloginne kirjaksi? Mä ainakin ostaisin sen. Ihanaista joulunodotusta teille sinne! Mullakin on koristeita ympäriinsä, pipareita, torttuja, omatekoista riisisuklaata, glögiä jne. Ja tietenkin Rajattomien joululevy.
Halauksin
Kaarina
Hei,
kiitos kommenteista Kata + co ja Kaarina!
Kata, pimeää on täälläkin, ja harvassa ovat puistokäynnit. Täällä ei myöskään pimeällä ole puistoissa ristinsielua, toisin kuin Vallilassa :-). Ja kiva kuulla, että jollain muullakin mielikuvitus laukkaa villisti...
Kaarina, ihanalta kuulostaa sun joulu. Erityisesti omatekoinen riisisuklaa ja joululevy. Onneksi jouluradio.fi kuuluu täälläkin netin kautta. Meidän piparit hupenee kovaa vauhtia. Joulukinkkua täällä ei harrasteta, joten täytyy soveltaa jotain. Jospa löytäisimme villisikaa...
Suuria halauksia myös sinne!
Lähetä kommentti