skip to main | skip to sidebar

In bocca al lupo

Pienen perheen elämää Roomassa

tiistai 23. joulukuuta 2008

Ihana valo

Yksi yö jouluun, sitä ennen vielä päivitys viime sunnuntailta. Retki läheiselle Lago Braccianolle ja pieneen Tolfan kaupunkiin, jossa lounastimme ja kiipesimme kukkulan päälle vanhoille linnanraunioille. Matkaseurana ruotsalaiset ystävämme. Ja koko päivän paistoi kirkas aurinko.





Lähettänyt Johanna klo 23.13

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Blogiarkisto

  • ►  2011 (16)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (3)
    • ►  toukokuuta (3)
    • ►  huhtikuuta (2)
    • ►  maaliskuuta (2)
    • ►  helmikuuta (2)
    • ►  tammikuuta (3)
  • ►  2010 (48)
    • ►  joulukuuta (3)
    • ►  marraskuuta (4)
    • ►  lokakuuta (4)
    • ►  syyskuuta (3)
    • ►  heinäkuuta (2)
    • ►  kesäkuuta (7)
    • ►  toukokuuta (6)
    • ►  huhtikuuta (5)
    • ►  maaliskuuta (6)
    • ►  helmikuuta (4)
    • ►  tammikuuta (4)
  • ►  2009 (43)
    • ►  joulukuuta (4)
    • ►  marraskuuta (4)
    • ►  lokakuuta (4)
    • ►  syyskuuta (3)
    • ►  elokuuta (2)
    • ►  kesäkuuta (1)
    • ►  toukokuuta (5)
    • ►  huhtikuuta (1)
    • ►  maaliskuuta (8)
    • ►  helmikuuta (7)
    • ►  tammikuuta (4)
  • ▼  2008 (61)
    • ▼  joulukuuta (8)
      • Välipäiviä
      • Hyvää joulua!
      • Ihana valo
      • Lumihiutaleet
      • Sunnuntairetki
      • Päiväkirja
      • Tauko
      • Puuh.
    • ►  marraskuuta (3)
    • ►  lokakuuta (5)
    • ►  syyskuuta (7)
    • ►  heinäkuuta (3)
    • ►  kesäkuuta (7)
    • ►  toukokuuta (6)
    • ►  huhtikuuta (6)
    • ►  maaliskuuta (12)
    • ►  helmikuuta (4)

Kirjoittajat

  • Johanna
  • Jussi