Tänään oli päiväkodin joulunäytelmä. Yhdessä lavalla päiväkotilaiset, eskari, eka ja toka luokka; esiintyivät vuorotellen. Päiväkotilaiset eli Red Dragons olivat lumihiutaleita. Vastoin odotuksiani en itkenyt yhtään vaan nauroimme vedet silmissä. Aika liikuttavan hukassa olivat pienet lumihiutaleet. Pyöriäkö vai eikö pyöriä. Onneksi opettajat takana vähän auttoivat.



ps. Miksi, oi miksi, kukun aina iltaisin myöhään ja päivällä väsyttää...
2 kommenttia:
Mutta lumihiutaleethan pyörivät tuulten mukana aivan sekaisin sinne tänne. Panin merkille täällä Raumalla alkuviikolla.
Faari
ja eerolla taitaa olla ihanin rauman faari. :)
paljon terveisiä minultä suomen lapista. täällä on paljon lunta ja vähän aurinkoa. töitä luntakin enemmän, mutta ei niihin silti uppoa!
toiv. keväällä on varaa tulla kylään. :)
<3: siri
j.k. ja paljon paljon terveisiä eerolle. odotan jo että ensi kerran taas nähdään. mulla on hänelle yks nappiaarre näytettävänä! ja teidän blogi on aivan piristävin!
Lähetä kommentti