perjantai 5. joulukuuta 2008

Tauko

Rankkasateiden välissä oli kaksi aurinkoista päivää. Hyöydynsin ne kantamalla kamerareppua mukanani. Kuvassa Eero päiväkodin edessä Dragonin kanssa. Ilme kertoo paljon:


Ja sisällä päiväkodissa. Harvinainen kuva, koska yleensä lapsi ei viihdy askartelupöydän ääressä vaan rakentaa. Vieressä paras kaveri Ruben.


Turismia:






Jussin kanssa lounaalla:

Tänään illalla on residenssissä itsenäisyyspäiväjuhlat. Lapsenvahti(vahdit)kin on tulossa: Jussin työkaverin lapset Helena 17 v ja Ahti 13 v. Luksusta.

Hyvää, tunnelmallisista itsenäisyypäivää kaikille!

Ei kommentteja: