torstai 24. kesäkuuta 2010

Hyvää juhannusta / Happy Midsummer!

Eerolla alkoi kesäloma eilen. Tänään on - yllätys yllätys - rakennettu legoja aamusta alkaen. - Lähdemme kohta kahdeksi yöksi Ponzaan, pienelle saarelle Rooman ja Napolin puoliväliin. Hyvää juhannusta kaikille!

School is end and Eero has been enjoying it with legos from early in the morning. We are just leaving to a small island of Ponza for a couple of days. Wishing you a lovely Midsummer!

ps. Loppuun pari kuvaa viime sunnuntain retkeltä Forum Romanumilta. Kannattaa käydä turistikohteessa pilvisenä päivänä Italian futismatsin aikaan.



Ei kommentteja: