
Viikko on ollut kesäkuuksi harvinaisen kuuma. Nyt illalla, kun kello lähestyy puoltayötä, parvekkeella on juuri sopiva olla. Laventelit kukkivat, sitruunat ovat olleet jo kuukausia kypsiä. Taivas on tumma kuin Suomessa elokuussa.
Tänään olimme sunnuntaibrunssilla Borghesen puiston ulkoilmaelokuvateatterin ravintolassa. Huomatkaa kuvaukselliset vieraamme, rakkaat ystävät Hanna Reetta ja Ossi.

Muitakin kuvauksellisia oli paikalla.

Voiton vievät kuitenkin (varoitus isovanhemmille, kaivakaa nenäliinat esiin)...
...nämä kaksi.

Aurinkoista alkavaa viikkoa koti-Suomeen.
ps. From now on we are going to include a few lines in English, too, so that our non-Finnish friends could follow our life here. - The highlight of this week has been baby Eino taking his first steps. He is so big already!
This week has been exceptionally hot. We have had some Finnish friens visiting us; today we had a Sunday brunch in a restaurant at the Borghese park. Included you can see a photo of our stylish friends, of Jussi & me (by far more stylish) and the cherry on the top, the 2 boys of ours. That photo breaks my heart.
- Wish you a lovely coming week.
5 kommenttia:
Kotona taas ja ehjin nahoin (Iloinen autokirja, s. 32). Kotimatka meni mainiosti, vaikka oltiin kotona vasta aamuyöllä. Anni sai koneessa kaikkien aikojen puheripulin, eikä kukaan oikein nukkunut, mutta ei haitannut mitään - seuraavana päivänä tyytyväisin mielin ja levänneenä suoriuduttiin töihin & tarhaan. Kiitos vielä teille, oli tosi kiva viikko. Pojat olivat jo juonineet loppukesään leikkisessioita, toteutetaan ne! Aurinkoisia päiviä ja onnellisia askelluksia Einolle. Tiina
ps. HR:llä näyttää olevan päällä sama Skunkfunkin mekko jota testasin. Erinomainen valinta!
Hei taas. Kyllä on talo pystyssä, mutta pihaamme komistaa upea valkoinen muovipysti, oikein kumpareen kera, joka pumppaa tuotoksemme kaupungin verkostoon. Voin sanoa että kyllä ottaa päähän. Olen pohdiskellut, miten tuon pumppaamon maisemoisi. Se on todella ruma ohjauskeskuksineen ja punaisine varoitusvaloineeen. Täytyy varmasti istuttaa köynnöksiä ja pensaita yms. Kyllä ovat nuo pojat ihania. Tässä oikein odotellaan uutta jälkikasvua kateellisena. Olen muuten tulossa Italiaan heinäkuussa Outin ja Teron kanssa. Emme kuitenkaan sinne Roomaan vaan Toscanan seudulle. Toivottavasti nähdään kesälomalla Suomessa. terv. Päivi
Onnea Eino askelista
Hurraa Eino!
Ja nauttikaahan lämmöstä... Berliinissä palattiin muutaman hellepäivän jälkeen taas +19 asteeseen. Mutta onpahan helppo pitää katse tietokoneen näytöllä :)
Iloiset terveiset koko köörille!
- Anna-Kaisa
Hei kaikki ihanat kommentoijat!
Tiina, kiitos itsellenne vierailusta, kivaa oli meilläkin! Legopoikien leikkien mielikuvitusta oli tosiaan ilo seurata...Ollaan yhteydessä elokuussa viimeistään! Aurinkoa sinne.
Päivi, milloin tulette Italiaan ja minnepäin? Ja ihania ovat nuo pojat kyllä, vaikka liian nopeasti kasvavat, Eino erityisesti. Vauva-aika on niin erityistä. Lähetäthän lämpimät terveiset sille odottavalle pariskunnalle!
Äffät, Eino kiittää ja koittaa kovasti harjoitella lisää ennen kuin tapaatte!
AK, täälläkin on tänään ollut roomalaisittain ihmeen viileää, vain 22 astetta. Ja sateinen viikonloppu. Hyvä näinkin, kasveille erityisesti. Saimme juuri pari tomaatintainta parvekkeelle, toivotaan, että ne tuottavat satoa. Halaukset teille molemmille.
Lähetä kommentti