maanantai 31. toukokuuta 2010

Toscana

Juuri latasin koneelle 111 kuvaa Toscanan-matkalta. Paljon, tiedän, mutta enempää en raaskinut karsia, sillä suurin osa kuvista on Eeron ottamia. Tässä muutamia pikku kuvaajan otoksia:










Lopuksi kuva valokuvaajasta:


Matkakertomus täydentyy lähipäivinä.

1 kommentti:

Margit ja Pasi kirjoitti...

Hei
Hienoja kuvia. Hyvä Eero. Jatka vaan samalla tavalla.
terv. F&F