keskiviikko 12. toukokuuta 2010

Tutt'a posto!

Hyvin meni poikien putkitukset. Päästiin jo kotiin ja nyt juhlitaan kahvilla, jätskillä ja parvekkeen harjalla. Eero saa pötköttää sohvalla ja katsoa Ice Age -lastenelokuvaa.

Saimme eilen vielä ylimääräistä mietittävää, kun poikien varsinainen lastenlääkäri suositteli lykkäämään operaatiota ja kokeilemaan sofistikoitunutta, pitkäaikaista antibioottihoitoa. Kuulosti ihan vakuuttavalta ja mietimme asiaa, mutta lopulta päätimme mennä alkuperäisen suunnitelman mukaan. Toivotaan että kannatti.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei taas. Ompa hyvä että poikien korvat ovat putkitettu. Noita pitkiä estoantibioottikuureja on ainakin täällä Suomessa ruvettu vähentämään. On todettu, että niistäkin saattaa tulla jatkossa haittaa. Syntyy resistenttejä määrätyille pöpöille. Viikon hellejakson jälkeen täällä sataa ja on 9 astetta lämmintä. Luonto on kukkeimmillaan. Ihanat kevään hennot värit tuntuvat taas ihan ainutkertaisilta. Pian niitä ei edes huomaan. terv. Päivi

Johanna kirjoitti...

Hei,
kiitos ihana Päivi kommentista! Meidän täytyy hankkia sinulle uskollisen kommentoijan palkinto.

Hyvä kuulla, että Suomessakin ollaan samalla kannalla putkitusten/estolääkitysten suhteen. Soitinkin ennen päätöstä Mehiläiseen lasten korvalääkärille, jonka yksiselitteinen neuvo oli että putkitukseen siitä nyt äkkiä, jos vauva on jo puolisen vuotta ollut vajaakuuloinen.

Se toukokuun vaaleanvihreys tuntuu kyllä joka vuosi yhtä ihmeelliseltä. Kaunista oli Toscanassakin, siitä pian luvassa kuvia. Voikaa oikein hyvin, terveisiä sinne.