torstai 12. helmikuuta 2009

Toipilas

Tekipä hyvää käydä Suomessa. Kirjastokäyntejä. Saunomista kotona Espoossa. Tutkijaseminaari talvisessa Tvärminnessä: tutkijakavereita, ohjaajia, oivaltavia kommentteja omaan työhön. Tästä on hyvä jatkaa itsenäisesti väitöskirjaa, sitten kun pääsen taas luostarikirjastoon.

Pikkuinen on nimittäin sairastanut lähes koko viikon. Tänään toivottavasti viimeinen toipilaspäivä. Ulkona on ollut tähänastisen vuoden lämpimin päivä; aamu-aurinko tulvi ikkunoista. Meneillään myös tilkkupeittoprojekti. Värienergiaa.


Ei kommentteja: