Pikkuinen on nimittäin sairastanut lähes koko viikon. Tänään toivottavasti viimeinen toipilaspäivä. Ulkona on ollut tähänastisen vuoden lämpimin päivä; aamu-aurinko tulvi ikkunoista. Meneillään myös tilkkupeittoprojekti. Värienergiaa.

Pienen perheen elämää Roomassa

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti