– Isi, miks maapallo on pyöreä?
– Öö, no, kun se on pyörinyt avaruudessa niin hirmu kauan.
– Minkä takia?
– Tai oikeestaan kiviä ja muita palasia on ensin osunut yhteen ja sitten pyörinyt ja pyörinyt tosi tosi kauan, niin että siitä on tullut ihan pyöreä pallo. Vähän niin kuin lihapullasta tulee pyöreä kun sitä pyörittää kädessä tarpeeks kauan.
– Minkä takia?
– Voi rähmä.
– Mikä rähmä?
– No se on vaan sanonta. Että voi rähmä. Muuten vaan.
– Isi?
– No?
– Voisit sä laittaa joku päivä lihapullia?
torstai 12. helmikuuta 2009
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
2 kommenttia:
Hymyä, hymyä! Mikä ihana alku päivälle tämä teidän blogi! Jos olisin feispuukissa, missä kaikki kuulemma nykyään on, perustaisin sinne listan, jossa vaaditaan Eerolle lihapullia!
Mukavaa viikonloppua!
Jenni
Hei!
Ystävänpäiväterveiset Taka-Töölöstä!
Ihana tämä teidän blogi. Kyllä Eeron on nyt saatava lihapullia.
Johannalle tilkkupeittointoa, ihanilta näytti kankaat kuvassa. Hertta juuri kääriytyi sohvalle torkkupeittoni sisään:)
Tvärminneen liittyy minulla rakkaita muistoja opiskeluajoilta. Olin siellä kenttäkurssilla ja myös graduni tein siellä loppuun.
Kaarina
Lähetä kommentti