sunnuntai 8. helmikuuta 2009

Täisauna

Surkea, sateinen lauantai meni täitalkoissa. Aamulla kampasin Eeron hiukset kolmeen kertaan täikammalla ja vauvaöljyllä. Sitten levitin molempien päähän linimenttiä, jota sain lainaksi päiväkotikaverin äidiltä. Sillä aikaa kun tuuletin ja imuroin liian suuren asuntomme, Eero katsoi karanteenissa jääkarhuelokuvaa.


Kuuttakymppiä pyöri päivän mittaan seitsemän koneellista: lakanoita, tyynyliinoja, peittoja, tyynyjä, petauspatjoja ja iso kasa vaatteita. Pakastimeen perustimme pehmoeläinten pidätyskeskuksen.

Nyt täit on tuhottu, mutta ei silti oikein päästä nauttimaan aurinkoisesta päivästä. Eerolla on 39 kuumetta.

Sairassohvalla on tullut hiljaista, silmät valmistautuvat uusiin uniin. Kakkunsa jo istunut Lasse jääkarhu sai äsken suukon.

Ei kommentteja: