Pienen perheen elämää Roomassa
Moi vaan. Kyllä jääkarhut kaipaavatkin näinä ankeina aikoina hyvää hoitajaa. Jäätiköt sulaa ja hylkeet vaan uivat, eivät lokoile karhujen ruokana. Kannattaisiko harkita jäätiköntekokoneenhoitajan uraa myöskin? Kysyy täti Unajasta.
Lähetä kommentti
1 kommentti:
Moi vaan. Kyllä jääkarhut kaipaavatkin näinä ankeina aikoina hyvää hoitajaa. Jäätiköt sulaa ja hylkeet vaan uivat, eivät lokoile karhujen ruokana. Kannattaisiko harkita jäätiköntekokoneenhoitajan uraa myöskin? Kysyy täti Unajasta.
Lähetä kommentti