keskiviikko 25. kesäkuuta 2008

Taivasalla


Helle jatkuu, 35 astetta päivisin. Kuumuus tuntuu jostain kumman syystä vaivaavan paikallisia enemmän kuin meitä skandinaaveja. Osasyy voi olla se, että kotimme on onnekkaasti 4. kerroksessa ja parveke on iso. Tai sitten olemme vain niin sissejä. Yöt voivat kuitenkin olla hikisiä. Parhaiten selviytyy kun nukkuu parvekkeen ovet auki tai vie patjan ulos, kuten Jussi on tehnyt. Täksi yöksi Eerokin pääsi isin kanssa uniretkelle taivasalle.

Ei kommentteja: