torstai 22. toukokuuta 2008

Vuoroin sairaina

Ensin Jussi ja minä, nyt Eero. Kurjinta on kun pieni sairastaa. "Äiti, millon tää masupipi menee pois?" kysyy itkuinen ääni. Tuohon se nyt nukahti työhuoneen patjalle leipäpala toisessa kädessä.

Täällä on satanut ja ukkostanut kolme päivää, tänään aurinko jo pilkahtelee pilvien lomasta.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

voi kuulostaa kurjalle pienen sairastaminen! toivottavasti se menee pian ohi! siri