Ensin Jussi ja minä, nyt Eero. Kurjinta on kun pieni sairastaa. "Äiti, millon tää masupipi menee pois?" kysyy itkuinen ääni. Tuohon se nyt nukahti työhuoneen patjalle leipäpala toisessa kädessä.
Täällä on satanut ja ukkostanut kolme päivää, tänään aurinko jo pilkahtelee pilvien lomasta.
torstai 22. toukokuuta 2008
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
voi kuulostaa kurjalle pienen sairastaminen! toivottavasti se menee pian ohi! siri
Lähetä kommentti