"Mikä isi se oli?"
"Ai mikä?"
"Vähän niin kuin sisilisko."
Kohta se, pikku gekko, tuli uudelleen näkyviin ja tepasteli palazzomme aurinkoisella seinällä.

Sunnuntaina kierrettiin tuntitolkulla Palatinus-kukkulalla ja Forumilla. Eväät syötiin ikälopun öljypuun alla.

Sitten terassilla viivähti nopsasiipi. Joku ystävällinen, jonka käsikirjastosta sattumalta löytyy Higginsin ja Rileyn Euroopan päiväperhoset, voinee tästä kuvasta kertoa lajinkin:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti