Hei. Voi että, mitä nuo nuoret silmät näkevät ja pienet kädet löytävät. Maailma on ihmeitä täynnä. Kävin äsken hiihtämässä, hanki kantoi melkein. Nyt odotellaan vaan aurinkoisia päiviä ja kylmiä öitä, niin pääsee hiihtämään minne haluaa. laduista ei väliä. Näin muuten ensimmäisen kevään airueen, pienen tummaruskean karvamadon hangella. Täällä on aurinko paistanut taivaan täydeltä, voitte vain arvata miltä luonto näyttää. t. Päivi
voi Eino! Miten suloinen taivaan ihastelija, ja miten taas eri näköinen kuin aiemmin. Pieni pienoinen on hyvin suloinen! Eero taas on niin iso poika!
Ihanaa kevätvaloa lisää teille sinne, täällä sitä myös riittää kuten Päivikin totesi (terveisiä myös Unajaan!), tänään kaivettiin takapihan hiekkalaatikko ja keinut lumen alta ja löydettiin pari leluakin. Kivaa!
Hei, kiitos kommenteista! Täällä on tosiaan kevät nyt :-). Margit ja Pasi, kiitos hupparikehuista! Lisää kuvia (huppari Genovassa) löytyy mun neuleblogista. Päivi, sanopa muuta; pienet kirkkaat silmät ja maailma avoin. Voi liikutus. Ja siellä hiihdellään edelleen. Jenni, kiitos, kiva kun kirjoitat! Pieni kasvaa niin kovaa, että melkein tekisi mieli pysäyttää aika hetkeksi tähän. Kehittyy joka päivä. Sama taitaa olla siellä käynnissä :-). Halaukset myös teille, erityisesti kahdelle pienimmälle!
4 kommenttia:
Hei sinne.
Kuulimmekin jo, että sää on parantunut. Ihmettelemistä riittää täällä Prahassakin. Eeron huppari on valmistunut. Onpa kaunis. Hyvä Johanna.
Hei. Voi että, mitä nuo nuoret silmät näkevät ja pienet kädet löytävät. Maailma on ihmeitä täynnä. Kävin äsken hiihtämässä, hanki kantoi melkein. Nyt odotellaan vaan aurinkoisia päiviä ja kylmiä öitä, niin pääsee hiihtämään minne haluaa. laduista ei väliä. Näin muuten ensimmäisen kevään airueen, pienen tummaruskean karvamadon hangella. Täällä on aurinko paistanut taivaan täydeltä, voitte vain arvata miltä luonto näyttää. t. Päivi
Heippa,
voi Eino! Miten suloinen taivaan ihastelija, ja miten taas eri näköinen kuin aiemmin. Pieni pienoinen on hyvin suloinen! Eero taas on niin iso poika!
Ihanaa kevätvaloa lisää teille sinne, täällä sitä myös riittää kuten Päivikin totesi (terveisiä myös Unajaan!), tänään kaivettiin takapihan hiekkalaatikko ja keinut lumen alta ja löydettiin pari leluakin. Kivaa!
Haleja sinne, voikaa hyvin!
Jenni
Hei,
kiitos kommenteista! Täällä on tosiaan kevät nyt :-). Margit ja Pasi, kiitos hupparikehuista! Lisää kuvia (huppari Genovassa) löytyy mun neuleblogista.
Päivi, sanopa muuta; pienet kirkkaat silmät ja maailma avoin. Voi liikutus. Ja siellä hiihdellään edelleen.
Jenni, kiitos, kiva kun kirjoitat! Pieni kasvaa niin kovaa, että melkein tekisi mieli pysäyttää aika hetkeksi tähän. Kehittyy joka päivä. Sama taitaa olla siellä käynnissä :-). Halaukset myös teille, erityisesti kahdelle pienimmälle!
Lähetä kommentti