tiistai 2. maaliskuuta 2010

Eeron kertomaa (25.2)

"Mä näin tänään moottorikelkan. Fammu sanoi: mennään katsomaan. Se meni lasten lumipuistoon. Se oli ensiapumoottorikelkka. Valkoharmaapaitainen tyttö nostettiin paareille, jotka olivat sen perässä. Se näytti kääntyvän lasten lumipuistosta pois kauas lumihankeen. Yksi mies soitteli jollekin ja käveli ympäriinsä. Aika kaukana mutta puolen metrin päässä näkyi iso H, jonne moottorikelkka näytti menevän. Taivaalla oli pieni piste. Se lähestyi hyvin mutta aika nopeasti. Siitä kuului melkoinen ääni. Se oli helikopteri, Medi-Heli. Se laskeutui H:n viereen. Moottorikelkka ajoi sen luokse. Paarit nostettiin helikopteriin. Se nousi korkealle ilmaan ja lähestyi sairaalaa nopeasti. Valkoharmaapaitainen tyttö pääsi turvaan."

Ei kommentteja: