sunnuntai 7. maaliskuuta 2010

Kevät...

...tekee tuloaan, sillä tällä viikolla

...pojat ovat poimineet puistossa kukkia


...Adan puistossa kirsikkapuut ovat puhjenneet kukkaan


...ja Eino on tutustunut parvekkeeseen.


(Oi kuusipuu, oi kuusipuu, sun lehväs uskolliset)



Viikonlopusta eilinen kului Eerolla mahataudissa. Jussi arkistoi papereitaan arviolta 10 tuntia. Saimme myös eteisen taulut seinälle. Johan tässä on asuttukin vasta kaksi vuotta. Lopputulos on kaunis, tulkaa katsomaan.

Tänään sitten mieli paloi ulos aurinkoon. Jussilla oli isifutiksen ottelu Rooman ulkopuolella, minkä jälkeen ajoimme pieneen ja pittoreskiin Sutrin kaupunkiin. Sutri (ks. http://en.wikipedia.org/wiki/Sutri) on näitä Italiassa tyypillisiä, historialtaan käsittämättömän hienoja paikkoja: kaupunki sijaitsee jyrkän kukkulan laella, ja kukkulan alla sitä reunustavat etruskien haudat. Lounaan voi syödä autottomalla piazzalla...


...ja sen jälkeen voi käydä ihailemassa kaupunkikuvaa alhaaltapäin.




Iloista alkavaa viikkoa kaikille teille!!

ps. Einon korvista hyviä uutisia: olimme kontrollissa tiistaina, ja toinen korva kuulee jo 90%, toinen 40%. Selvästi parempaan päin siis ollaan menossa!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi,
terveiset Maskusta lumen keskeltä. Hienon näköstä kun kevät tulee, ei oikein malttas itse odottaa.
Tuosta korvasta. Minskulla oli vastaava juttu joskus pienempänä. Hoitui muistaakseni lääkkeillä ja tuubeilla. Tuubit oli vuoden.
Korvat toimii nykyään noinniinkun anatomis-fysiologisesti hyvin.
Ei kyllä silti kuule puoliakaan isänsä kehoituksista, paitsi jos se liityy jäätelöön.
Hirmusta vauhtia muuten kasvat äijät.
Terveisiä kaikille meiltä kaikilta.
-Tommi

Margit ja Pasi kirjoitti...

Hei täältä Slovenian Bledistä. Hauskaa meininkiä siellä teillä ja on meilläkin. Matka on sujunut todella hyvin ja huomenna taidetaan ehtiä jo lähelle Tsekin rajaa. Ilmatieteilijät lupailevat huonoja kelejä tänne päin, joten emme tee huomisesta suunnitelmia. Ajamme sen verran kuin järkevää on ja hyppäämme johonkin majataloon yäksi. Paljon terveisiä pojille ja erityisesti sille Reissu-Lassille, että Peero voi hyvin.

Anonyymi kirjoitti...

Hei taas. Onko kevät sitä että alkaa olla mustat tienvierukset ja räystäät tippuu? Maata ei vielä näy pitkään aikaan. Täällä on mitä parhaimmat hiihtokelit. Lunta on vaan niin hemmetisti joka puolella. t. Päivi

Johanna kirjoitti...

Hei,
kiitos kommenteista ja terveisistä! Kiva kuulla Tommi teistä. En tiennytkään, että Minskullakin oli sama ongelma. Hyvä että hoitui noin. Jäätelö on kova sana täälläkin. Milloinkas tulette taas käymään?? :-)

Äffät, pojat nukkuvat täällä, muuten varmasti lähettäisivät terveiset takaisin, erityisesti yksi meistä Peerolle. Nauttikaa Prahasta!!

Päivi, kevät on näköjään sadetta. Maa on vihreä, mutta kovin märkä. Odotamme jo parvekkeen avajaisia...