
Arvatkaa, kuka se on? Puuha-Pete tietysti. Bob the Builder. Eilen oli päiväkodissa naamiaispäivä. Ensin lapsi olisi halunnut olla työkone Pusku, mutta en keksinyt, miten pukeutua puskutraktoriksi. Sitten innostui Puuha-Petestä, joka olikin helpompi projekti. Varsin suurta onnea sai aikaan tekemäni työkaluvyö. Puuha-Pete-kamppeet pitikin olla sitten koko päivän päällä.
Päivä oli aika härdelliä, kun päiväkodin jälkeen Eero tuli mun kanssa suomi-koululle, missä opetan torstaisin suomea italialaisille. (Viidestä oppilaastani valtaosa muuten opiskelee suomea HIMin ja Rasmuksen takia!) Ihana suomi-koulun opettaja Anna leikki pienen työmiehen kanssa oppitunnin ajan; Jussi taas oli päiväkodin isien kanssa pelaamassa futista. Sitten taksilla kotiin ja lopulta kymmeneltä lapsi sängyssä unessa.
Tänään lennetään viikoksi Suomeen sukuloimaan, Puuha-Petellä alkoi syysloma. Jussi jää tänne leikkimään Obaman ja Palinin ja Johnin kanssa. Ehkä tekee vähän töitäkin.
Vastoin kaikkia luonnon lakeja heräsin aamulla aikaisin. Nyt ehtii pakatakin rauhassa ja hakea aamucroisantit. Mukavaa viikonloppua kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti