Kolme kuvaa raportoivat viime päivien tapahtumista:
- viikonlopun ihanista Berliinin-vieraista Anna-Kaisasta ja Petristä, aamucroisanteista, pitkistä hyvistä keskusteluista

- kuumeisesta lapsesta

- terveestä lapsesta leikkimässä eläinten päiväkotia isänsä kanssa. Huomatkaa Miina-kissa, joka on puettu lapsen punaiseen päiväkotipaitaan. (Päiväkotilaisilla on punaiset paidat, seuraavan vuoden eskarilaisilla vihreät. Ja alaosana oltava kammoksumaani maailman ankeinta väriä; tummansinistä...)
3 kommenttia:
Heippa,
ihana lukea teidän kuulumisia! Kuulostaa ja näyttää hyvin idylliseltä - tosin sairastelu on tietenkin kurjaa.
Luin blogianne pitkästä pitkästä aikaa, olen ollut kauan (1 v. 3 kk?) jotenkin aivan sumussa ja kuutamolla (anteeksi ristiriitainen kielikuva), tuskin saanut pidettyä omankaan perheen elämää hallinnassa, eikä energiaa ole juuri muuhun riittänyt. Inkeri on niin kovin menevä nuori nainen, ihmettelen miten näin rauhallisista vanhemmista voi syntyä tuollainen energiapakkaus. Mutta elätän toivoa, että elämä olisi jo normalisoitumassa vähitellen. Mikä nyt sitten on lapsiperheen normaali olotila, ei varmaan kovin seesteinen sekään. Töitäkin olen haeskellut pikku hiljaa, mutta vielä ei ole tärpännyt.
Nyt olen ensimmäistä kertaa Inkerin syntymän jälkeen koko viikonlopun yksin kotona, Samuli ja Inkeri ovat mummolassa. Taivaallista! Siivoilen kaappeja, lueskelen, lepään ja syön milloin huvittaa!
Täällä Helsingissä on upea aurinkoinen syyspäivä, samanlaisia toivon teillekin, ehkä vähän myöhemmin tosin. Nauttikaa elämästä ja pysykää terveinä!
Saara
p.s. Tummansinisestä olen täsmälleen samaa mieltä: pitkään oli pojille vain tummansinistä ja tytöille punaista, tylsää! Nykyään onneksi löytyy jo muitakin värejä, mielestäni pienille pojille jopa enemmän kuin tytöille. Tyttöjen muodissa on meneillään joku ihme pinkki-kausi, muita värejä saa etsimällä etsiä. Musta onkin tullut oikea kirppishaukka, kun bongailen värikkäitä lastenvaatteita :)
Hi !
I want to congratuation you Johanna and Jussi for your 5 year anniversary. I hope you have time to do something special for your self today.
Feel free to checkout some old picures from that day in my webalbum. You can also find some other picure set from different time tha last years. I will soon also update the album with some comment of the picures in swedish.
http://vstps.mine.nu/webalbum/
I will also send a congratualtion to all your finnish friends for the nobelprize in peace that Martti Ahtisaari is given.
from your cousin
Per
Hei Saara ja Per! Kiitos kommenteistanne!
PER, vad kul att du brukar att läsa vår blog - eller borde säga att titta, för jag tror att tyvärr det är inte mycket som du kan förstå. Kanske Irene översätter dig då och då några saker?
Tack så mycket också för fina foton från vår lyckliga dagen 5 år sen. Vi hade tur när Raija och Ilmari var här under just samma dagen, så Jussi och jag hade möjligheten att gå ut och fira det tillsammans.
Jag hoppas dig allt best, hälsa och krama också Irene och Nisse!
***
SAARA, olipa kiva pitkästä aikaa kuulla susta! En yhtään ihmettele, jos et ole blogia ehtinyt lukea. Ei milloinkaan ole niin vähän aikaa kun silloin kun lapsi on ihan pieni. Ja ihan varmasti olet riittävästi hallinnassa pitänyt perheenne :-). Muistan Inkerin läksiäisistämme ihanan iloisena ja käsittämättömän pirteänä tehopakkauksena. Inkerihän jaksoi bilettää pidempään kuin monet meistä täyskasvuisista.
Mukavalta kuulosti sun vapaaviikonloppu. Kaipailen muuten ompeluseuraamme. Muun muassa. Terveisiä Samulille ja voikaa oikein hyvin!
Lähetä kommentti