Yksi on kuumeessa (se pienin), jo viidettä päivää. Toinenkin oli kuumeessa mutta jo parenemaan päin. Kolmas ei ole kuumetta nähnytkään mutta poltti kätensä tehdessään kanaherkkua ja ajoi juuri apteekkiin hakemaan rasvaa palovammaan. Surkeita. Palaamme, kun tästä tokenemme.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti