tiistai 30. syyskuuta 2008

Surkeat

Yksi on kuumeessa (se pienin), jo viidettä päivää. Toinenkin oli kuumeessa mutta jo parenemaan päin. Kolmas ei ole kuumetta nähnytkään mutta poltti kätensä tehdessään kanaherkkua ja ajoi juuri apteekkiin hakemaan rasvaa palovammaan. Surkeita. Palaamme, kun tästä tokenemme.

Ei kommentteja: