Ihanat vieraamme lähtivät eilen illalla. Eero ja Essi löysivät toisensa kunnolla vasta vikana vierailupäivänä. Sitäkin suloisempaa oli katsoa kun he leikkivät yhdessä eläinten päiväkotia ja kun Essi luki Eerolle Rasmus Nallea ja Noksu-kirjaa. Maanantaina vieraiden lähdettyä Essiä ikävöitiin täällä kovasti. Ollapa pienellä pojalla aina isosisko 8v.


3,5-vuotiaan leikit ovat muutenkin aika liikuttavia. Varsinkin kun se leikkii junien ja kissojen isiä. Tänään leikittiin kuinka isi lähti töihin ja Milla-pupu jäi päiväkotiin. Isi halasi Millaa pitkään ja taputti selkään ja sanoi tulevansa kolmelta takaisin. Pieni.
Loppuun musiikkilinkki: En käytännössä koskaan kuuntele musiikkia (ranskalaiset chansonit ovat poikkeus), mutta nyt löysin ehkä maailman kauneinta harppumusiikkia. Tästä tulee hyvä mieli. Olen kuunnellut tätä nyt parina iltana; korkeat huoneet kaikuvat. Klikatkaa seuraavan linkin takaa ensimmäistä kappaletta, Lisa Lynnen Circle of Joy: http://view.playlist.com/11748315915/standalone (Yritin luoda oman soittolistan, mutta en saanut onnistumaan.)
PS. Sain yllättäen apurahan! Jutikkalan säätiöltä. Summa ei ole kovin iso, mutta pääasia on, että rahoitus on turvattu ensi vuodeksi.
3 kommenttia:
Hip hei apurahalle! Ihana, hieno juttu! Kilistäisin kanssasi apurahamaljan (se kuuluu asiaan), mutta vielä ei tiedä, ollaanko me perjantaina siellä vai ei. Hemmetin Alitalia! Mutta etänä hurjasti onnitteluja, joka tapauksessa!
Hienoa Johanna! Onnittelut apurahasta!
Ihanalta kuulostaa teidän arki. Täällä arki on täyttä kaaosta... En ole vielä löytänyt säveltä millä työn, lapset ja kodin saisi hoidettua kunnolla. Hiekat vaan maton alle ja syksystä nauttimaan :)
Terveisiä!
-Tuula-
Hei,
kiitos Anna-kaisa ja Tuula onnitteluista! Ja Anna-Kaisalle ja Petrille kiitos myös skumpasta, jota onneksi tulitte paikan päälle kilistelemään kanssamme :-).
Tuula, ei se arki meilläkään aina niin hallittua ole... siivotaan vain kun tulee vieraita ja muuten eletään pellossa. Eikä varmasti ole helppo yhdistää kahta pientä ja kahden aikuisen töitä; tsemppiä siihen! Ihan taatusti alkaa kuitenkin sujua ennen pitkää; ja Tomas ja Jenny ovat kuitenkin niin isoja ja taitavia jo... (miten muuten päiväkodin alku on mennyt? Kirjoittele vaikka privaatisti kun ehdit!) Halauksia koko perheelle!
Lähetä kommentti