sunnuntai 7. marraskuuta 2010

Kesä tuli hetkeksi takaisin / Summer came back for a while












Kuvat: 1. Einon kanssa aamucroisantilla 2-3. Eino Villa Borghesessa 4. Eero ja luokkakaveri Lucrezia soittavat okariinoillaan 5-9. Lauantaina Villa Doria Pamphilin puistossa 10. Sunnuntaina parvekkeella: Eero poimii oliiveja 11. Eero piirtää talon pohjapiirustuksia

Tänään alkoi sadekausi.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moi, suunnitteleeko Eero teille nyt sitä taloa, johon tulee liukumäki sisälle ja pallomeri? t. tiina

Johanna kirjoitti...

Moi Tiina, just sitä :-). Lisäksi sinne tulee paljon pitkiä käytäviä eri huoneiden välille. - Mitä kuuluu teidän syksyyn?