sunnuntai 14. marraskuuta 2010

Paninolla on hyvä olla / Fathers' day


Juhlistimme isänpäivää paninolla Adan puistossa. We celebrated the Fathers' day with paninos in Villa Ada park.

Hyvää isänpäivää sinne Suomeen myös rakkaille papalle ja faarille. Wishin a happy fathers' day to our dear fathers in Finland, too.



Viikon kohokohta oli ruotsalaisten ystäviemme vierailu. Kivaa oli, vaikkei viimeisestä kuvasta sitä uskoisikaan.
The higlight of the week was the dinner in Osteria Chiana. Thank you Viktoria, John, Elif & Chris for the lovely evening. (What do you mean by deleting the last photo?) Wish you were still here.



2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onko menossa sielläkin nenäpäivä? Oletteko jo saaneet pienen tytövauvan kuvan? Lähettäisin jos osaisin. terv. Päivi

Anonyymi kirjoitti...

Hei Päivi, kiitos kommentista! Ei olla pikkurinsessan kuvaa vielä nähty valitettavasti... t. Johanna