No nyt se teksti lähti. On sitä viime viikot kirjoitettukin. Viime yönä taisi mopo karata käsistä kun yöunet jäivät kahteen tuntiin. Siispä en höpöttele tämän enempää vaan pakkaan ja menen nukkumaan. Huomenna lähden poikien kanssa käymään Suomessa muutamaksi päiväksi. Hyvää kuuluu muuten meille kaikille.
Nyt Jussi tuli murisemaan viereen ja käskee sänkyyn.
Kirjoittelen reissun jälkeen ja laitan kuviakin. Voikaa hyvin kaikki. Krooh pyyh.
perjantai 8. lokakuuta 2010
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
4 kommenttia:
Hyvä Johanna!
terveisiä kaikille
faari
Hei. Nyt on varmaan helpottunut olo. Päivi
Hiphei Johki! Toivottavasti et nukahtanut matkalla Suomeen:)
Hei ihanat kommentoijat, kiitos teille!
Lähetä kommentti