perjantai 8. lokakuuta 2010

nukkumaan

No nyt se teksti lähti. On sitä viime viikot kirjoitettukin. Viime yönä taisi mopo karata käsistä kun yöunet jäivät kahteen tuntiin. Siispä en höpöttele tämän enempää vaan pakkaan ja menen nukkumaan. Huomenna lähden poikien kanssa käymään Suomessa muutamaksi päiväksi. Hyvää kuuluu muuten meille kaikille.
Nyt Jussi tuli murisemaan viereen ja käskee sänkyyn.
Kirjoittelen reissun jälkeen ja laitan kuviakin. Voikaa hyvin kaikki. Krooh pyyh.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvä Johanna!
terveisiä kaikille
faari

Anonyymi kirjoitti...

Hei. Nyt on varmaan helpottunut olo. Päivi

Jenni kirjoitti...

Hiphei Johki! Toivottavasti et nukahtanut matkalla Suomeen:)

Johanna kirjoitti...

Hei ihanat kommentoijat, kiitos teille!