lauantai 30. lokakuuta 2010

Kissoja ja keksejä / Cats and biscuits


Syysloma jatkuu. Yllä oleva kuva on eiliseltä aamupäivältä kissalaaksosta eli Largo di Torre Argentinalta, joka on löytökissojen koti yli 2000 vuotta vanhojen raunioiden keskellä. Täältä vain adoptoimaan.

Illalla herkuttelimme Sisilian-tuomisiamme englantilaisen ystäväperheen kanssa. (Fammulle ja faarille tiedoksi, että puolikas tästä satsista säästetään jouluksi.) Tarkempia reissukuulumisia luvassa viikonlopun aikana.


Buon fine settimana!

ps. Kiitos teille kaikille kilteille onnitteluista ja tsemppauksista väitöskirjani suhteen. Ei kannata kuitenkaan nuolaista ennen kuin... En nimittäin ole lainkaan varma, onko työmäärän ja käytettävissä olevan ajan suhde mahdollinen siihen, että tekstin jättäisi toukokuussa. Etenkin kun päätin, että samanlaista piippuun vetämistä (öinen kirjoittaminen) kuin nyt lokakuussa, en enää aio harrastaa. Ei kuulkaa nelikymppisen (lähempänä neljää kuin kolmea ollaan jo) terveys kestä. Mutta katsotaan.

Eero is having an autumn holiday. Cats are from Largo di Torre di Argentina, which I visited yesterday with boys. The biscuits are from Sicily which we wisited from Sunday to Wednesday. More photos from Sicily coming soon...

Ei kommentteja: