perjantai 19. helmikuuta 2010

Valkoinen viikko

Karnevaaliaika on ohi ja settimana bianca eli hiihtoloma alkamassa. Siltä täällä näyttääkin, Roomassa sataa kaatamalla.

Kuluneella viikolla Eero on kuuumeillut, riehunut toipilaspäivän kotona ja toipunut sopivasti koulun karnevaalikulkueeseen. Lapsen mielikuvitus on kyllä ehtymätön: jo neljättä kertaa naamiaisasuna oli Bob the Builder.

Illalla olemme Genovassa, jossa pitäisi olla aurinkoa ja +10 astetta. Sunnuntaina Aostan laakson ihanassa Cognessa, joka on jo viime vuodesta tuttu.

Hei hei!

3 kommenttia:

Margit ja Pasi kirjoitti...

Kiitos armaat, kun toitte meidät tänne Cogneen.
Kun tänään olitte lähteneet takaisin Roomaan, me hiihdimme ikäväämme Valnonteyhin.Matkalla näimme
gemssejä, kotkia ja majesteetisena kiven päällä seisovan komeasarvisen alppikauriin. Täällä sataa nyt lisää lunta ja me odotamme teiltä viestiä kotiinpääsystä.
F&F

Jenni kirjoitti...

Hei rakkaat!

Toivottavasti teillä oli ihana talviloma! Kuvat pojista ovat kertakaikkisen ihania, kiitos niistä! Voisitteko postittaa pojat meille vaikka viikoksi? Olen kuullut, että kahden lapsen jälkeen kolmas (tai neljäs tai viides tai kuudes) ei kuulemma enää tunnu miltään ja koska on kova ikävä Eeroa ja Einoa, voisin testata huhun todenperäisyyttä kultapoikien kanssa.

Halauksia hiljalleen parantuvalta sakilta.

Jenni

Johanna kirjoitti...

Kiitos kommenteista, äffät ja Jenni! F & F, ilo oli kyllä molemminpuolinen. Meistä oli niin kivaa, että tekin tykästyitte paikkaan, joka on meistä ihan erityisen hieno.
Jenni, pojat tulevat huomenna iltakoneella, olethan vastassa? Onko tuliaistoiveita? - Pysykää terveinä vastedes, halauksia koko sakille!