Pari kuvaa kuitenkin aamuista. Aamut ovat mukavia. Tällä kertaa vähemmän tekstiä, kuvat kertovat enemmän.
Ensin herää Eino, viimeiseksi Eero. Kun Eino näkee Eeron, ilo on suuri.

Eino saattaa Eeron kouluun. Kouluun mennään bussilla tai ratikalla, muutama pysäkki. Tässä kuvassa on perjantai: Eerolla on isin tekemä kamera mukana eskarin show & tell -hetkeen.

Matkalla Eino nukahtaa... ja kodin lähellä usein herää.

ps. Jussi oli viikonlopun Barcelonassa, minä ja pojat kolmisin kotona. Hyvin selvittiin.
1 kommentti:
Terveisiä täältä teidän työhuoneestanne. Oli tosi mukavaa tulla teille ja ilota pojista, Tällä kertaa
tätä iloa kestääkin pitkään, kun ensin ollaan täällä teillä ja sitten mennään vielä yhdessä hiihtolomalle.
Toivottavasti saat Johanna kohta synttärivalmistelut tehtyä ja pääset Sinäkin nukkumaan.
Lähetä kommentti