tänä vuonna jätimme poikkeuksellisesti joulukortit lähettämättä. (Säästyneet rahat lahjoitamme Rooman hännättömien kissojen yhdistykselle.) Sen sijaan haluamme toivottaa teille näin blogimme kautta:



Ja oikein onnellista uutta vuotta 2010.
... and a happy New Year.
2 kommenttia:
Voi, miten haikeaa ja ihanaa lukea näitä juttujanne. Ja ihastella poikianne. Hämmentävää, miten samannäköisiä poikamme ovat! Tai siis Aarni teidän poikienne kanssa. Aarni ja Eero muistuttavat toisiaan tosi paljon! Täytyy kaivaa jostain joku kuva ja lähettää teille.
Oikein hyvää uutta vuotta!
T: juuri työpöytänsä sankarillisesti siivonnut Heini, joka huomaa yhä useammin muistelevansa mm. Peatlesia... Miksei muuten meitä löydy vielä Spotifyista... Tai edes Youtubesta...
Hei Paul eikun Heini,
kiitos kommentista! Lähetä ihmeessä kuva Aarnista, vaikka mun sähköpostiin! Olisi kiva verrata. Ja tiedän tuon nostalgiatunteen. Joko meillä oli ne 10-vuotisjuhlat? Ja menikö 15-vuotisjuhlat ohi? Senioricomeback?
Isot halaukset sinulle ja terveiset kaikille pojillesi!
Lähetä kommentti