ekassa kuvassa pois muuttava Hannah (surku tulee lapsia!) ja toisessa Ceylan.


Ceylanin äiti (alla olevassa kuvassa) on yksi parhaita ystäviäni täällä. Huomatkaa Einon katse: lapsi osaa kiinnittää huomion olennaiseen eli käsitöihin.

Muuten tänne kuuluu kylmää. Makuuhuoneen lämpötila tällä hetkellä +14 astetta; patterit kun on koko talossa öisin pois päältä. Eero sai pukilta etukäteislahjaksi untuvapeiton. Eino taas on kääritty villaan yltä päältä. Nyt täytyy mennä sen viereen lämpöpatteriksi.
1 kommentti:
Hui, kylmää! Yrittäkäähän tarjeta!
Meillä ikkunoihin ropisee jäätävää tihkua, se on musta inhottavinta kaikista sateen malleista... Lunta on onneksi vielä maassa hivenen verran, on ainakin vähän valoisampaa. Ja muutenkin helpompi uskoa, että on todella kohta joulu.
Reilun vuorokauden päästä voi hellittää töistä ja nauttia muutaman päivän ajan suklaasta ja kirjoista. Ihanaa! Levollista ja suloista joulua teillekin!
- Anna-Kaisa
Lähetä kommentti