

Lapsi täytti tänään 4 vuotta. Heräsi aamulla ennen kuin Jussi ja minä, mutta malttoi odottaa sängyssään kun keitimme keittiössä synttäriaamukaakaon ja sytytimme muffinssiin neljä kynttilää.
Että ihmisen ikä voi olla neljä vuotta.
Tästä...

... on tultu tähän:

Iltapäivällä vein päiväkotiin synttärikakun ja lapset lauloivat Happy Birthday.
4 kommenttia:
Aaron onnittelut Eerolle kuuluvat näin: "Eerolle nyt laulamme laulun tämän pienen, Eerolle nyt toivomme kaivurinjälkiä tiellen." Hyvää synttäripäivää meiltä kaikilta!
Suunnittelimme toiveikkain mielin, että pääsisimme moikkaamaan teitä talven aikana, mutta nyt näyttää vakavasti siltä, että matka siirtyy (ei siis peruunnu). Remppojen raunioittama talous alkaa nyt hiljalleen kohentua, kun olemme taas kumpikin töissä, mutta matkaan se ei taida vielä venyä. Meidän kuulumiset ranskalaisin viivoin on
-päiväkodin aloitus (lapset)
-päivätyön aloitus (tiina)
-väikkäri (pete)
Lapset aloittivat vuoden alussa pk Koivikossa ja viihtyvät mainiosti, hoitajat ovat ihania ja matka on lyhyt, samoin 5-tuntiset päivät. Se on hyvä. Työn aloituksen kanssa on mulla nihkeämpää, motivaatio heittelee ja haikailen kotiin virkkaustöiden ja leivontakulhojen ääreen. Hyvää on se, että pidän maanantaisin hoitovapaapäivän. Silloin tulee yleensä kinattua lasten kanssa siinä määrin, että tiistaisin onkin jo ihan mukavaa mennä töihin.
Terveisiä pojille, kuulumisiin!
Lämpöisin terveisin
tiina
Paljon Onnea Eero! Onko sinulla ollut hauskaa synttäreinä? Ja mitä sinä sait lahjaksi? T: Jenny
Tuula Ja Tomas yhtyvät onnitteluihin :)
Meillä kanssa synttärisesonki aluillaan, sunnuntaina juhlimme Tomaksen 3v synntäreitä (oikea päivä on 4.2.)
Myöhästyneet onnittelut Eerolle Kaarinalta ja Hertta-hurtalta!!
Eerolta kiitokset kaikille onnitteluista. Luin ne kaikki hänelle, kovasti oli mielissään kun sai ihan omia viestejä :-).
Aaron lauluun lapsi oli erityisen ihastunut! (pienen-tiellen, mikä ihana riimi!) Tiina, kirjoitan sulle privaattimeilin lähiaikoina!
Jennylle vastaukset kuuluivat: on ollut ja sain kaivurin. (Sekä sukset ja ksylofonin, toim. huom.). Tomakselle kovasti onnea! Miten pikku-Tomas voi olla jo 3 v?? Käsittämätöntä... :-)
Kaarinalle ja Hertalle lämpimät halaukset!
Lähetä kommentti