




Josko huomisesta alkaisi se normaali arki. Eero kouluun, Jussi töihin, Eino puistoon Eevan kanssa, minä kirjoittamaan. Mutta sitä ennen herätämme isomman pojan laululla.
ps. Pienempi on alkanut jutella ihan hurjasti. Sanavarasto käy ennemmin sadoissa kuin kymmenissä. Puheen kehittymiseen liittynee myös se, että lapsi koko ajan HALUU. HALUU. TÄMÄ. ÄITI. ANNA. KOKKOLI (kolikko)/NOPPA/PUNA (punainen juna)/LEIPÄ/KO(kroisantti)/POIS (sukka/paita/ruokalappu). KARKUUN. PIILOON. JOHVA (sohvalle). LUKEE.
2 kommenttia:
Tuo kuva 2 on todella vangitseva: ihan kuin Eino nousisi kattilan avulla lattian sisältä. Muistakaa ottaa Eino padasta ennen kuin panette pastan kiehumaan. Viikonloppua! t. tiina
Hei Tiina, totta, kuva on aika vinkeä. Nimenomaan pastan keittoon on muuten oivallinen tuollainen iso kattila. Olemme eksperttejä pastankeitossa. Se on kuulkaa taiteenlaji. -Terveisiä niille kahdelle pienelle mussukalle ja teille isoille myös!
- Johanna
Lähetä kommentti