sunnuntai 6. helmikuuta 2011

Arkikuvia / Photos from daily life

Buona sera, sunnuntai-iltaa täältä. Tässä viime päivien päällimmäisiä tapahtumia taas kuvien kautta.

Eero täytti 6 vuotta (!) ja juhlistimme sitä ihan perheen kesken. (Pienet kaverisynttärit tulossa lähiaikoina, kunhan saamme aikaan.) Suklaakakku maistui.



Eino puolestaan on nyt helmikuun ajan ihanan Eeva-opiskelijan kanssa aamut. Minä saan 3 tuntia kirjoitettua samalla kun Eeva ja Eino viilettävät lähipuistossa. (Eeva on aarre. Molemmat pojat tykkäävät hänestä tosi paljon ja Eeva itkee jo nyt, että miten selviää ikävästä, kun kesällä lähdemme.) Lounasaikaan tapaamme taas mussukan kanssa. Lounaat ovat välillä kovinkin railakkaita, kuten kuvasta näkyy. Pienestä enkelistä on kasvanut todellinen Riehu. Huomatkaa myös veitsen ja haarukan ilmiömäinen käyttö.



Nyt viikonloppuna on ollut aurinkoista, ja olimme molempina päivinä Adan puistossa. Eräs ajeli jo taitavasti pyörällään.


Eräs toinen ihaili.

Ja eräs menee nyt nukkumaan niin jaksaa aamulla taas kirjoittaa. Voikaa hyvin!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onnea Eero! Hienoa Eino! Onneksi paranitte kaikki! Iso iso halaus T. Kaisa ja kumppanit

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos Kaisa! Isot halaukset täältä myös teille kaikille! Soitellaan.
- Johanna