Hei, tulin vain pikaisesti kertomaan, että hengissä ollaan, mutta sairasteltu: ensin minä velloin 2 vkoa sitten viikonlopun reippaassa vatsataudissa, sitten oli vuorossa pikainen käynti Suomessa taloasioissa. Heti takaisin palattuamme sairastui pikku Eino, joka onkin sitten ollut koko viikon kipeänä. Mietin, voisiko olla sitä ilkeää norovirusta. Päivät on olleet ok kun on voinut ripustautua äitiin ja tehdä ripulikakan toisensa perään, mutta yöt ovat olleet vaikeampia kuin koskaan ennen tähän mennessä. Joka toinen yö kurkku suorana huutoa 2-3 tuntia, joka toinen yö lapsi on oksentanut. Tänä yönä on oksennusvuoro, katsotaan miten käy. Myös Jussi on ollut tänään kipeänä; toivotaan, että menisi vähällä ohi. Ja mullakin vatsaa kiertää jälleen oudosti; ehkä se on vain sympatiaa. Onneksi hyllystä löytyi suomalaisia neljän viljan puurohiutaleita, joista saimme molemmille keitettyä kipolliset. Puuro on hyvää vatsalle.
Jotain iloakin tässä harmaudessa (sitä samaa se on myös ulkona) on: Eero on oppinut ajamaan pyörällä! Hyvä Eero.
Palaan toivon mukaan pian ja kuvien kera.
Hyvää alkavaa työviikkoa kaikille, pysykää terveinä ja muistakaa pestä käsiä vatsapöpöjen selättämiseksi.
sunnuntai 23. tammikuuta 2011
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
3 kommenttia:
Voi itku. Naturalismi taitaa olla pikkulapsiperheiden vallitseva tyylilaji. Parempia päiviä ja onnittelut pyöräilijälle! t. tiina
Hienoa Eero. Pyörällä pääsee kauas ja kovaa, jos äiti tai isä antaa luvan. Vatsatauti on lapsiperheissä vihoviimeinen harmi. Pyykkiä ja kyyneliä piisaa. Toivottavasti selviätte. Mustikkasoppa on myös hyvä vatsan helljä. Siitä saa vitamiineja, mineraaleja ym kaikkea hyvää. Ilmoitan tässä teillekin, että Heurun sukukokous pidetään 10.7. Heurumaassa Hinnerjoella. Tarjolla hyvää ruokaa ja mukavaa seurustelua. Laittakaa jo nyt almanakkaan. Pasi ei kuitenkaan muista ilmoittaa. terv. Päivi
Hei Tiina ja Päivi!
Tiina, kiitos tsemppauksesta! Sitä tyylilajia on tosiaan liikkeellä. Terkut niille kahdelle mussukalle teillä.
Päivi, niinpä, se mustikkakeitto, kun sitä saisikin täältä! Tai edes mustikoita! Mutta ei kun vain saksalaisia pensasmustikoita. Nyyh. Eino parantui, sitten tuli Eeron vuoro. Nyt voiton puolella. Kiitos kutsusta sukukokoukseen! Laitan heti kalenteriin. Jussi ei kuitenkaan muista. ;-)
Lähetä kommentti